|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو خبر داد:

بیش از 70 هزار نفر در صنعت آب و برق کشور مشغول فعالیت هستند

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو در سفر به استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بیش از 70 هزار نفر نیرو در بخش آب و برق کشور مشغول فعالیت هستند تا به بهترین شکل خدمات مطلوب را به مردم در سراسر کشور عزیزمان ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، مهندس علی اکبر مهاجری افزود: در کنار این تعداد از پرسنل، حدودا همین تعداد نیرو نیز در بخش های مختلف شرکت های پیمانکاری و شرکت های بهره برداری ما را در بخش آب و برق کشور یاری می کنند.

وی تصریح کرد: در سالجاری به دلیل مشکلات مربوط به کم آبی و عبور از پیک مصرف آب و برق معاونین وزیر با سفر به استانهای مختلف از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و آخرین وضعیت صنعت آب و برق استانها را مورد ارزیابی قرار دهند و موانع و مشکلات موجود در این بخش را مرتفع نمایند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو هدف اصلی از سفر خود به استان اردبیل را عرض خدا قوت به مدیران و کارکنان سخت کوش صنعت آب و برق استان و همچنین قرار گرفتن در آخرین وضعیت از فعالیت های این عزیزان عنوان کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران صنعت آب و برق در خصوص عملکرد سال گذشته و چند ماه اول سال از دیگر برنامه های این سفر می باشد.

وی با ابراز رضایت نسبی از وضعیت آبی استان اردبیل در مقایسه با سایر استانها اظهار داشت: تامین آب و برق 10 شهر و بیش از یک هزار و 600 روستا با کمترین مشکل کار مهم و ارزنده ای است که پرسنل صنعت آب و برق در استان اردبیل امسال موفق به انجام آن شده اند.

مهندس مهاجری با بیان اینکه وضعیت بسیار مطلوبی در بخش صنعت آب و برق استان را شاهد هستیم، افزود: گزارش خوبی و قابل قبولی را از مدیران این بخش ها در استان اردبیل دریافت کردم که نشانگر کار و فعالیت شبانه روزی این عزیزان دارد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: در مقایسه با اوایل انقلاب که حجم خدمات رسانی به جامعه حدودا یک دهم وضعیت کنونی بود با تعداد حدودا 65 هزار نفر در صنعت آب و برق شاغل بودند، علی رغم اینکه امروز حجم خدمات 10 برابر شده است اما تعداد نیروی انسانی حدودا دو برابر اول انقلاب می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها 20 سد در سطح کشور وجود داشت، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 200 سد در سطح کشور وجود دارد که نشانگر 10 برابر شدن فعالیت های وزارت نیرو را نشان می دهد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با اشاره به نیروهای متخصص و حرفه ای پرسنل وزارت نیرو اظهار داشت: میزان تخصص کارکنان صنعت آب و برق در کشورمان همسطح با کشورهای پیشرفته بوده و فرق آنچنانی را شاهد نیستیم.

مهندس مهاجری تصریح کرد: بیش از 50 درصد از پرسنل صنعت آب و برق کشور در حال حاضر دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند و از طرفی نیروهای با مدرک پایین تر از لیسانس وزارت نیرو با تخصص و بصورت حرفه ای در این حوزه مشغول هستند.

وی به اهمیت بالای بحث آموزش در بین کارکنان وزارت نیرو اشاره داشت و گفت: در حال حاضر هر کارمند وزارت نیرو بیش از 50 ساعت در سال آموزش می بیند و حجم آموزشی وزارتخانه در حال حاضر بیش از 5 میلیون نفر ساعت در سال می باشد که این امر تداوم خواهد یافت.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تصریح کرد: خوشبختانه عموم تجهیزات صنعت آب و برق کشور توسط صنعتگران این بخش در داخل کشور تولید می شود که نشانگر میزان بالای تخصص آنهاست.

وی به تغییر رویه وزارت نیرو در سالهای اخیر مبنی بر بکارگیری نیرو در پست های مدیریتی به صورت فراخوان عمومی اشاره کرد و افزود: ما سعی داریم با استفاده از شیوه های نو و درست و با استفاده از مراتب علمی و تخصصی افراد، از پتانسیل افراد مختلف بهره بگیریم.

مهندس مهاجری در پایان بیان داشت: علی رغم تداوم بکارگیری مدیران ارشد بصورت فراخوان عمومی در زیرمجموعه های وزارت نیرو، شاهد راه یابی 80 درصد از پرسنل صنعت آب و برق برای تصدی پست های مختلف مدیریتی هستیم.

در ادامه سفر معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به استان اردبیل، مدیران صنعت آب و برق استان در نشستی گزارشی از عملکرد و مشکلات و موانع موجود در بخش های مختلف صنعت آب و برق استان را ارائه نمودند.

کد خبر: 1315
  تاریخ خبر : 1397/05/30
 رئیس اداره روابط عمومی
 979
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 51
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 6,448
  • بازدید دیروز : 7,981
  • کل بازدید : 9,443,602
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/05 18:46:24
  • شناسه IP شما : 3.22.70.9

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045