به گزارش اداره روابط عمومی با تکیه بر اصل خدمت بی منت و صادقانه به مردم گیشه طرح تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع برای جلوگیری از مراجعات اشتباهی و سردر گمی ارباب رجوع در شرکت آب منطقه ای اردبیل دایر شد . این گیشه که تحت مدیریت اداره روابط عمومی فعالیت می کند وظیفه هدایت و راهنمایی مراجعین در بدو ورود به شرکت را داشته و با تکمیل فرم راهنمایی مردم جهت مراجعه به واحدهای مورد نظر هدایت می کند. راه اندازی باجه ارباب رجوع به عنوان قسمتی از سیستم CRM یکی از تکالیف کارگروه طرح تکریم مردم می باشد این گیشه از سوی اداره روابط عمومی به صورت ابتکاری باجه> نامگذاری شده است.