سرپرست اداره روابط عمومی در تشریح وضعیت عملکرد طرح تکریم شرکت با اشاره به محوریت تکریم مردم و حفظ کرامت مراجعین به عنوان یکی از مهمترین اهداف سازمان گفت : امروز کسب رضایت مردم و مراجعینی که برای حل مشکلات خود به شرکت ما مراجعه می کنند دغدغه اصلی مدیریت و همه مجموعه شرکت آب منطقه ای اردبیل است. عاشوری در ادامه افزود رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به درخواستهای مراجعین را از سفارشات همیشگی مدیر عامل شرکت بوده و همت مضاعف برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم را سر فصل اهداف عالیه شرکت عنوان کرد. شرکت آب منطقه ای روزانه به طور متوسط یکصد نفر مراجعه کننده دارد.