|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آرامش و رضایت مندی مردم مهمترین دغدغه مدیریت شرکت است

سرپرست اداره روابط عمومی در تشریح وضعیت عملکرد طرح تکریم شرکت با اشاره به محوریت تکریم مردم و حفظ کرامت مراجعین میان اهداف سازمان گفت : امروز کسب رضایت مردم و مراجعینی که برای حل مشکلات خود به شرکت ما مراجعه می کنند دغدغه اصلی مدیریت و همه مجموعه شرکت آب منطقه ای اردبیل است.

سرپرست اداره روابط عمومی در تشریح وضعیت عملکرد طرح تکریم شرکت با اشاره به محوریت تکریم مردم و حفظ کرامت مراجعین به عنوان یکی از مهمترین اهداف سازمان گفت : امروز کسب رضایت مردم و مراجعینی که برای حل مشکلات خود به شرکت ما مراجعه می کنند دغدغه اصلی مدیریت و همه مجموعه شرکت آب منطقه ای اردبیل است. عاشوری در ادامه افزود رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به درخواستهای مراجعین را از سفارشات همیشگی مدیر عامل شرکت بوده و همت مضاعف برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم را سر فصل اهداف عالیه شرکت عنوان کرد. شرکت آب منطقه ای روزانه به طور متوسط یکصد نفر مراجعه کننده دارد.

کد خبر: 87
  تاریخ خبر : 1389/02/23
 عاشوري
 1222
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 60
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 452
  • بازدید دیروز : 4,210
  • کل بازدید : 9,400,813
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 11:07:20
  • شناسه IP شما : 3.133.79.70

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045