|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاههای اجرایی استان در جشنواره شهیدرجایی و با حضور استاندار اردبیل انجام شد؛

شرکت آب منطقه ای اردبیل،رتبه اول ارزیابی عملکردسال۱۳۹۹ را میان ۵۱دستگاه کسب کرد ولوح سپاس وتندیس دستگاه‌ برتر را دریافت نمود

در مراسم اعلام نتایج ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان اردبیل (جشنواره شهید رجایی) با حضور استاندار اردبیل و مدیران کل استانی، شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در مجموع با کسب ۱۸۷۴ امتیاز در شاخص های عمومی (۸۷۴ امتیاز) و شاخص های اختصاصی (۱۰۰۰ امتیاز)، در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در بین ۵۱ دستگاه اجرایی ارزیابی شده، توانست رتبه اول را در بین دستگاه‌های زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها دریافت کند و به عنوان دستگاه‌ برتر استانی معرفی شد.

به همین مناسبت و امروز شنبه سوم شهریور ۱۴۰۰، مهندس اکبر بهنامجو استاندار اردبیل و دکتر داوود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اهدای لوح و تندیس انتخاب دستگاه برتر به مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل، از خدمات ارزنده و تلاشهای شرکت و ایشان در سال ۱۳۹۹ تقدیر و تشکر کردند.

استاندار اردبیل در این جلسه با قدردانی ویژه از فعالیتهای ارزشمند و گسترده شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در مناطق و شهرستانهای مختلف استان تصریح کرد: با تلاشهایی که شرکت آب منطقه ای اردبیل در حفاظت و بهره برداری از منابع آب و تاسیسات آبی، مدیریت شرایط خشکسالی و تامین مالی و اجرا و پیشبرد طرح های توسعه منابع آب و همچنین تامین منابع آب در اقصی نقاط استان انجام می دهد کسب این رتبه عالی، بسیار برازنده و در خور فعالیت و تلاش این شرکت است.

مهندس اکبر بهنامجو با اشاره به اقدامات موثر شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در سال سخت و شرایط کم آبی امسال عنوان کرد: علی رغم شرایط خشکسالی حاکم بر استان و تنگناهای موجود، شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گام های موثری در تامین آب بخشهای مختلف مصرف آب جمله شرب و برنامه ریزی جامعی در این زمینه انجام داد و اجرایی کرده است.

وی احداث و بهره برداری سدهای مخزنی، شبکه های آبیاری و زهکشی، طرح های آبرسانی و تصفیه خانه آب شرب در استان را یادآور شد و اظهار داشت: پیگیری برای تامین منابع مالی پروژه ها و جلوگیری از تعطیلی احداث طرح ها اساسی بخش آب در سال گذشته و امسال در این شرایط سخت مالی کشور، از منابع مالی مختلف ازجمله فاینانس و اعتبارات عمرانی نشان از پویایی شرکت و موفقیت آن دارد.

مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل نیز در این آیین با بیان اینکه کسب  عنوان و رتبه اول در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی، حاصل تلاش گروه درون و برون سازمانی و مجموعه همکاران در داخل شرکت آب منطقه ای اردبیل بوده است، اظهار داشت: بی شک همکاری دیگر نهادهای نظارتی و پشتیبانی و مسئولان استانی و ملی در کسب این موفقیت مثمر ثمر بوده است.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به تعطیلی آبگرم های سطح استان به دلیل شیوع کرونا در دو سال اخیر تصریح کرد: علی رغم آسیب وارده مالی به شرکت از این جهت، شرکت آب منطقه ای استان اردبیل سرمایه گذاری بسیار خوبی در نگهداری، تعمیر و بازسازی آبگرم های سطح استان بعمل آورده و آماده بهره برداری از بخش بزرگی از این آبگرم ها هستیم. از اعتبارات عمرانی ملی در سال ۱۳۹۹ حدود ۶۰۰۰ میلیارد برای طرح های مختلف استان اردبیل دریافت شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان با تاکید بر اینکه سالجاری یکی از خشک ترین سالها بود عنوان کرد: به دلیل بالا رفتن دمای هوا، کمبود بارندگی و کم شدن ذخایر برفی در ارتفاعات امسال شاهد شدیدترین خشکسالی بودیم و علی رغم این چالش ها شرکت آب منطقه ای اردبیل اقدامات موثری در مدیریت مصرف آب از جمله در بخش های شرب و کشاورزی از خود نشان داد.

مهندس عباس جنگی مرنی پیگیری و تخصیص قریب به ۶ هزار میلیارد ریال فاینانس داخلی برای تکمیل طرح های بخش آب در سطح استان اردبیل را یادآور شد و افزود: بخش قابل توجهی از جذب این فاینانس ها بعنوان تجربه اول در سطح کشور بود که ما موفق به این اقدام شدیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل در ادامه، بهره برداری از سه سد مخزنی، دو طرح آبرسانی شرب، یک تصفیه خانه آب شرب، یک مجتمع آبرسانی و ۸ هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی و لایروبی و مرمت یک سد انحرافی، ساماندهی چندین رشته رودخانه، مرمت و لایروبی چندین شبکه آبیاری و سد، تکمیل چندین سد مخزنی و شبکه آبیاری نظیر عمارت و عنبران و سبلان و شروع اجرای سه طرح سد و تصفیه خانه آب شرب و پر و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز استان و تخصیص آب به صنایع کم آب طلب و توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در آب های معدنی گرم و سرد استان و ساماندهی امور مشترکین منابع آب و سازماندهی و فعالیت موثر اکیپ های گشت و بازرسی منابع آب در سطح استان را از دیگر توفیقات شرکت در دو سال اخیر عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم در ماههای آتی عملیات اجرایی دو سد کله سر در شهرستان گرمی و هشجین در جنوب استان و در شهرستان خلخال را شروع کنیم.

 

 

 

 

کد خبر: 3048
  تاریخ خبر : 1400/07/03
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/07/03
 رئیس اداره روابط عمومی
 611
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 62
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 4,760
  • بازدید دیروز : 4,210
  • کل بازدید : 9,405,121
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 11:07:20
  • شناسه IP شما : 3.133.79.70

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045