مسول میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، مهندس رحمت سلیمی افزود: علاوه بر اریه خدمات حضوری در میز خدمت در شهرستانها و هم چنین ستاد، همزمان اقدام به فراهم نمودن 27 کد زیر خدمتی بصورت الکترونیکی در بخش منابع آب زیر زمینی را از طریق سامانه ساماب و دفا تر پیش خوان دولت در بستر پرتال الکترونیکی شرکت آب منطقه ای فراهم کرده است بطوریکه مشترکین از طریق کد رهگیری وارد سایت شرکت آب منطقه ای شده و از طریق سامانه ساماب از آخرین وضعیت گردش کاری پرونده های خود مطلع می شوند.
وی تصریح کرد: هم چنین سامانه ارسال پیامک نیز در شش مرحله شامل: ثبت نام، در صورت نیاز به استعلام از سایر مرجع، پرداخت هزینه ای کارشناسی، قرار کارشناسی، رفع نواقص و صدور مجوز اقدام در ساماب نیز به متقاضیان ارسال می گردد.
مسول میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار داشت: از اول تیرماه سال 97 تاکنون، تعداد 700 مورد پرونده و تقاضا در زمینه بهره برداری از منابع آب زیر زمینی بصورت الکترونیکی در شرکت اب منطقه ای ارایه خدمات الکترونیکی شده است.