- پس از اطمینان از فراهم بودن کلیه مقدمات نرم افزاری ( نصب نرم افزار های مورد نیاز ) و سخت افزاری ( نصب دوربین و میکروفن ) برای ورود به جلسه، از جدول اول لینک جلسه مورد نظر را انتخاب کنید.
- پس از انتخاب لینک جلسه مورد نظر ، در صفحه ی ورود به صورت میهمان و با درج نام و نام خانوادگی ( به صورت لاتین ) و کلیک بر روی کلید " Enter Room " وارد جلسه شوید.
فعال کردن وبکم : در صورت استفاده از کامپیوتر رومیزی برای استفاده از این امکان، داشتن وب کم ضروری است. ( نصب شده در کامپیوتر مدیران و روسای امورات منابع آب ) و در صورت استفاده از لپ تاپ، میتوانید از وب کم موجود بر روی لپ تاپ استفاده کنید.
جهت فعال نمودن تصویر خود در جلسه بر روی دکمه Start My Webcam کلیک کنید: