در محل غرفه شرکت منابع آب ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران انجام شد؛
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها گفت: امروزه روابط عمومی ها باید سخنگوی سازمان خود باشند و از نقش سخنگو بودن برای مدیر مجموعه پرهیز نمایند.
مهندس عباس جنگی مرنی تلفیق علم و تجربه در روابط عمومی ها را یادآور شد و افزود: انتقال دانش روابط عمومی ها با ایجاد تشکل های علمی و کاربردی با استفاده از کارشناسان باتجربه می تواند راه توسعه این رشته در سازمانها باشد.
وی لزوم توجه به ایجاد ارتباطات درون و برون سازمانی را از جمله راههای توسعه علم روابط عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی با استفاده از علم و دانش روز صاحبان اندیشه در این حوزه می تواند در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها کارساز باشد.
رئیس انجمن روابط عمومی های ایران نیز در این نشست با یادآوری تجارب سالهای گذشته تصریح کرد: ایجاد فضای مثبت برای ارتقای انگیزه در مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی از کارکردهای اصلی مدیران در سازمان هاست که نباید مغفول بماند.
مهندس خسرو رفیعی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید همواره به دنبال دانش روز باشند، عنوان کرد: انجمن روابط عمومی های ایران برای ارتقای جایگاه روابط عمومی سازمانها از هیچ تلاشی کوتاه نخواهد آمد.