|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل خبر داد؛

ارائه 99 نوع خدمت توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل به هموطنان بصورت الکترونیکی و غیرحضوری و دریافت شکایات مردمی از طریق سامانه 3171

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضراز طریق وب سایت شرکت، 99 نوع خدمت بصورت الکترونیکی و غیرحضوری به ارباب رجوع ارائه می شود و از طریق سامانه 3171 به تخلفات رسیدگی می شود.

مهندس کریم قرایی افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و بخشنامه نهاد ریاست جمهوری و هم چنین سازمان اداری و امور استخدامی کشور و بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت نیرو به شرکتهای تابعه، در جهت تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری و از راه دور به ذینفعان، اقدام به ارایه خدمات در بخشهای مختلف کرده است.

وی بهره برداری از منابع آب سطحی، بهره برداری از بستر روخانه ها و مجاری آبی، اجازه برداشت و مصرف منابع آب زیرزمینی، نظارت بر عملکرد شرکتهای حفاری، پاسخ به استعلامات در زمینه مربوط به آب، جلب و جذب سرمایه گذار به منظور توسعه صنعت آب استان، خدمات مربوط به امور مشترکین، فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی به منظور صیانت ازمنابع آبی، نظارت وارزیابی پیمانکاران و مشاورین طرح های اجرایی، صدور مجوز طرح های گردشگری و کارآفرینی پیرامون منابع و تاسیسات آبی، بهره برداری ازشبکه های آ بیاری و زهکشی را از جمله خدمات مورد نظر در میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل عنوان کرد.

مهندس قرایی عنوان کرد: مشترکین و مراجعین به شرکت آب منطقه ای اردبیل می توانند با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعمال شده روزهای اخیر، درخواست خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به ستاد و منابع آب شهرستانها با مراجعه به وب سایت شرکت آب منطقه ای اردبیل به آدرسwww.arrw.ir  قسمت درگاه خدمات الکترونیکی اعلام و بعد از احراز هویت می توانند به عناوین ۹۹ خدمت این شرکت دسترسی داشته و درخواست خود را متناظر با هر خدمت ارایه نمایند.

وی تصریح کرد: جهت استفاده از نظارت عمومی در بهره برداری از منابع آب و رسیدگی به تخلفات احتمالی در مصرف آبهای زیرزمینی، سامانه 3171 در خدمت عموم مردم قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: با  این سامانه که با شماره گیری 3171 از طریق تلفن ثابت بدون پیش کد و از طریق گوشی موبایل با پیش کد۰۴۵۳۱۷۱ انجام می گیرد، قابلیت ثبت مکالمات و ارجاع به کارشناسان ذیربط وجود دارد و به محض وصول تقاضا قابل پیگیری است.

مهندس قرایی یادآور شد: مردم شریف سراسر استان می توانند در صورت مشاهده تخلفات در بهره برداری از منابع آب و برداشتهای غیرمجاز آب از رودخانه ها و برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای و ساخت و سازهای غیرمجاز در رودخانه ها و تخریب تاسیسات آبی، گزارش خود را از طریق این سامانه به شرکت آب منطقه ای مخابره نمایند و به محض وصول خبر در اسرع وقت از طریق همکاران رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: این سامانه ها باعث کاهش مراجعه مستقیم و حضوری متقاضیان شده و موجب کاهش در هزینه و صرفه جویی در وقت شده و از شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی نیز جلوگیری می ­نماید.

کد خبر: 2559
  تاریخ خبر : 1399/11/30
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/11/30
 رئیس اداره روابط عمومی
 1122
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 33
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 2,516
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 10,605,804
  • آخرین به روزرسانی : 1403/08/30 14:51:33
  • شناسه IP شما : 3.17.79.188

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045