مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل در نشست با مدیران دفاتر مستقل شرکت مطرح کرد؛
دکتر علی حیدری اناری در این نشست ها با اشاره به تنگناهای موجود در بنگاهداری شرکت و برخی آسیب ها در فرهنگ سازمانی، تصریح کرد: همدلی همکاران می تواند سطح خدمت رسانی به مردم را ارتقا دهد.
وی با تاکید بر مشارکت فراگیر همکاران در مسیر تعالی شرکت اظهار داشت: بایستی با فرهنگسازی و جلب همراهی مردم با برنامه های شرکت گام های موثرتری برداریم.
دکتر حیدری اناری خدمت به مردم را فرصت الهی دانست و افزود: راه انداختن کار مردم، تکریم ارباب رجوع و برخورد توام با سعه صدر در سرلوحه اقدامات همکاران باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اثرات تغییر اقلیم و کاهش بارش ها را از چالش های موجود منابع آب عنوان کرد و گفت: پایین بودن حجم ذخیره مخزن سدهای استان در ماههای اخیر، ما را وادار می کند که به راهکارهای تامین کمبود آب در سطح استان نگاه عمیق و فنی داشته باشیم.
وی افت کمی و کیفی آبهای زیرزمینی در سالهای اخیر را یک چالش جدی دانست و خاطرنشان کرد: باید دیدگاه و رویکرد خود نسبت به مدیریت منابع آب را تغییر دهیم و با بهره جستن از توان علمی و فنی همکاران در حفاظت و صیانت از منابع آب بکوشیم.
در این نشست های جداگانه که با همکاران معاونت برنامه ریزی و مدیران دفاتر مستقل شرکت برگزار شد، معاون برنامه ریزی و مدیران دفاتر آبهای معدنی، حقوقی، مطالعات پایه منابع آب و حراست و همچنین مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت نیز گزارشی از فعالیت های انجام یافته و برنامه های آتی در حوزه های مختلف ارائه کرده و رهنمودهای لازم را دریافت نمودند.