مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل Ù…Ø·Ø±Ø Ú©Ø±Ø¯Ø›
دکتر علی ØÛŒØ¯Ø±ÛŒ اناری با تبریک ÙØ±Ø§Ø±Ø³ÛŒØ¯Ù† ایام الله دهه مبارک ÙØ¬Ø± به مردم شری٠استان Ú¯ÙØª: Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از علوم روز Ùˆ نوین در روابط عمومی Ùˆ در دسترس مردم بودن Ùˆ جوابگویی به ارباب رجوع از شاخصه های اصلی روابط عمومی ÙØ¹Ø§Ù„ Ùˆ پویا است.
ÙˆÛŒ با بیان اینکه شناسایی نقاط ضع٠و قوت Ùˆ برنامه ریزی برای تقویت آنها زمینه یک سیستم جوابگو به مردم را ÙØ±Ø§Ù‡Ù… Ù…ÛŒ کند، خواستار تلاش مضاع٠برای ارتقای جایگاه سازمانی شد.
دکتر علی ØÛŒØ¯Ø±ÛŒ اظهار داشت: باید برای برقراری روابط اجتماعی Ùˆ اطلاع رسانی به مردم با زبان لطی٠توام با منطق عمل کنیم Ùˆ لازمه این کار ØØ¶ÙˆØ± در اجتماعات Ùˆ بیان واقعیات به مردم است.
رئیس هیئت مدیره Ùˆ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همچنین توجه به مسایل دینی Ùˆ ÙØ±Ù‡Ù†Ú¯ÛŒ را یادآور شد Ùˆ خاطرنشان کرد: ایجاد روØÛŒÙ‡ همکاری، مشارکت، همدلی Ùˆ همگرایی در بین همکاران باید مدنظر همگان قرار گیرد.
در این نشست مدیر روابط عمومی شرکت گزارشی از اقدامات انجام ÛŒØ§ÙØªÙ‡ Ùˆ برنامه های آتی شرکت ارائه نمود.