مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل مطرح کرد؛
دکتر علی حیدری اناری با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به مردم شریف استان گفت: استفاده از علوم روز و نوین در روابط عمومی و در دسترس مردم بودن و جوابگویی به ارباب رجوع از شاخصه های اصلی روابط عمومی فعال و پویا است.
وی با بیان اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت و برنامه ریزی برای تقویت آنها زمینه یک سیستم جوابگو به مردم را فراهم می کند، خواستار تلاش مضاعف برای ارتقای جایگاه سازمانی شد.
دکتر علی حیدری اظهار داشت: باید برای برقراری روابط اجتماعی و اطلاع رسانی به مردم با زبان لطیف توام با منطق عمل کنیم و لازمه این کار حضور در اجتماعات و بیان واقعیات به مردم است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همچنین توجه به مسایل دینی و فرهنگی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه همکاری، مشارکت، همدلی و همگرایی در بین همکاران باید مدنظر همگان قرار گیرد.
در این نشست مدیر روابط عمومی شرکت گزارشی از اقدامات انجام یافته و برنامه های آتی شرکت ارائه نمود.