رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل خواستار شد؛
دکتر علی حیدری اناری گفت: با استفاده از تجارب مدیران سابق روابط عمومی سطح ارتباطات درون و برون سازمانی را ارتقا دهید.
وی افزود: روابط عمومی یک سازمان ویترین آن مجموعه است و باید دائما به فکر ارتقاء خدمات علی الخصوص در زمینه اطلاع رسانی باشند.
دکتر حیدری اناری تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نخبگان جامعه در زمینه های مختلف خدمات رسانی به مردم تلاش نمایید.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای اردبیل خاطرنشان کرد: تشکیل تیم قوی رسانه ای، راه اندازی نشریات تخصصی، تشکیل کانال تخصصی در زمینه آب با بهره گیری از نظرات متخصصین این حوزه و تقویت ارتباطات درون سازمانی با همکاران و برون سازمانی باید مدنظر این حوزه قرار گیرد.