سرپرست اداره روابط عمومی در تشریح وضعیت عملکرد طرح تکریم شرکت با اشاره به محوریت تکریم مردم و حفظ کرامت مراجعین میان اهداف سازمان گفت : امروز کسب رضایت مردم و مراجعینی که برای حل مشکلات خود به شرکت ما مراجعه می کنند دغدغه اصلی مدیریت و همه مجموعه شرکت آب منطقه ای اردبیل است. عاشوری در ادامه افزود : رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی به درخواستهای مراجعین از سفارشات همیشگی مدیر عامل شرکت دانسته و همت مضاعف برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم را سر فصل اهداف عالیه شرکت دانست . شرکت آب منطقه ای روزانه به طور متوسط یکصد نفر مراجعه کننده دارد.