|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مهندس داود نجفیان در جلسه شورای روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل:

انسجام و صمیمیت در مجموعه روابط عمومی الگویی برای دیگر واحدها باشد

عصر روز چهارشنبه سی ام دی ماه سالجاری، جلسه شورای روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونان و مدیران واحدها و مجموعه شرکت آب منطقه ای اردبیل در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه یکی از رسالت ها و وظایف اصلی روابط عمومی را توجه به افکار عمومی عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردم و همسو کردن آنها با سیاست ها و برنامه های اجرایی در حوزه مدیریت مصرف آب باید در سرلوحه فعالیت های حوزه روابط عمومی باشد.

مهندس داود نجفیان هزینه در روابط عمومی را لازم و انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود: روابط عمومی ها با توجه به انعکاس عملکرد شرکت در حوزه های مختلف نیازمند هزینه اعتبارات در بخش های گوناگون است و باید با تخصیص به موقع آن نگذاریم فعالیت ها و اقدامات شرکت از منظر اطلاع رسانی روی زمین بماند.

وی اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم از عملکرد شرکت را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: خوشبختانه روابط عمومی شرکت بدون دیدگاههای سیاسی و حزبی و جناحی همکاری بسیار خوبی با رسانه ها و مطبوعات استان دارد که جای تجلیل دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در ادامه کار امروز روابط عمومی ها را حساس و پیچیده عنوان کرد و اظهار داشت: اگر تا دیروز روابط عمومی ها فقط در بحث های سازه ای فعالیت داشتند، امروز نقش آنها در جهت دهی افکار عمومی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه پررنگتر شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در حل بحران ها از جمله بحران آب عنوان کرد: مشارکت دادن مردم و ایجاد انگیزه در مردم از جمله وظایف اصلی روابط عمومی هاست و این کار در شرکت آب منطقه ای اردبیل در حال انجام است.

مهندس نجفیان با تجلیل از اقدامات مستندسازی و ضبط اقدامات و برنامه های شرکت توسط روابط عمومی، این اقدام را ماندگار توصیف کرد و گفت: بحث مستندسازی یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی ها در ثبت و ضبط وقایع و فعالیت هاست که این اقدام به بهترین وجه در شرکت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزاری نشست با اهالی علم و فناوری و همچنین چهره ها و اماکن تاثیرگذار در افکار عمومی را از دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست با قضات توسط روابط عمومی یکی از نشست های بسیار مهمی بود که در طول سالجاری توسط روابط عمومی شرکت انجام شد که بسیار موثر واقع گردید.

مهندس نجفیان استفاده از علوم و تجربیات نو در روابط عمومی را خواستار شد و تصریح کرد: مشارکت در جشنواره ها و نمایشگاههای برون سازمانی از مباحثی است که روابط عمومی شرکت در سالهای اخیر توجه زیادی به آن نموده که تحسین براگیز است.

وی استفاده از نقطه نظرات کارکنان و کارشناسان شرکت در حیطه اقدامات درون سازمانی روابط عمومی ها را یادآور شد و اظهار داشت: هرچه در برنامه ها و فعالیت های شرکت از نقطه نظرات کارکنان شرکت استفاده گردد، فعالیت ها دلنشین و پربارتر به نتیجه خواهد رسید.

مهندس نجفیان در پایان با ابراز رضایت از برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در روابط عمومی شرکت، انسجام و صمیمیت در بین کارکنان واحد روابط عمومی را قابل تحسین ذکر کرد و آن را الگویی برای دیگر واحدها عنوان کرد.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت نیز در این جلسه با ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات روابط عمومی شرکت در سالجاری، راهنمایی ها و ارشادات مدیرعامل شرکت و همچنین همراهی و همدلی همکاران در پیشبرد فعالیت های روابط عمومی را کارساز عنوان کرد.

رامین عاشوری افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و مرتبط با علم ارتباطات را از سیاست های روابط عمومی شرکت در سالهای اخیر بوده و تعامل سازنده با روابط عمومی های دیگر ارگانها از جمله نهادهای بالادستی در سطح استان و کشور همواره مورد تاکید ما بوده و خواهد بود.

وی درج بیش از یک هزار و صد خبر در نشریات محلی 230 مورد در نشریات سراسری و 500 عنوان خبری در سایت ها و خبرگزاری های داخلی و ارسال اخبار و اطلاعیه های مختلف به سایت های خبری وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران را از اقدامات روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای تعامل سازنده با رسانه ها بیان کرد.

عاشوری همچنین چاپ کتابچه ها و بروشورهای مختلف با همکاری کارکنان و کارشناسان و مستندسازی اخبار، رویدادها و فعالیت های عمرانی شرکت و انجام مراسمات مختلف ملی و مذهبی برای کارکنان را از دیگر فعالیت های انجام گرفته روابط عمومی شرکت در سالجاری ذکر کرد.

کد خبر: 925
  تاریخ خبر : 1394/11/01
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/11/01
 رئیس اداره روابط عمومی
 1197
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 20,995
  • بازدید دیروز : 10,759
  • کل بازدید : 9,468,908
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/05 18:46:24
  • شناسه IP شما : 18.222.184.162

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045