با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل؛
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه تداوم برنامه های شرکت از جمله روابط عمومی را در راستای اهداف وزارت نیرو یک وظیفه عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد فضای مناسب کاری کنیم که همکارانمان بهترین خدمات را به مردم ارائه نمایند.
مهندس اصغر سلیمان زاده واگذاری کار امروز به فردا را یک آسیب جدی ذکر کرد و گفت: اگر در انجام امورات واگذار شده تلاش نمائیم تا گوشه ای از مشکلات مردم را حل نموده و به آنها خدمات لازم را ارائه نمائیم، آن موقع موفق عمل نموده ایم.
وی هدف گذاری مجموعه شرکت آب منطقه ای اردبیل را در راستای خدمت مناسب به مردم عنوان نمود و تصریح کرد: باید اصلاح فرهنگ سازمانی در راستای رفتار صحیح با ارباب رجوع و تکریم آنها بعنوان یک اصل در روابط عمومی رعایت گردد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل صداقت را رمز موفقیت کارکنان عنوان کرد و اظهار داشت: بیان مشکلات و حتی جواب منفی به مردم در صورتی که همراه با صداقت باشد، مطمئنا مورد پذیرش مردم واقع خواهد شد.
مهندس سلیمان زاده اعتماد سازی بین شرکت و مردم را از ضروریات ذکر کرد و گفت: در صورتی که بین مردم و سازمان اعتمادسازی اتفاق افتد، بیشتر مشکلات قابل حل خواهد بود.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته اعلام کرد علی رغم مشکلات اعتباری کلیه برنامه های تدوین شده در دفتر روابط عمومی در آغاز سال با جدیت تمام در حوزه های مختلف در دست پیگیری است.