|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

قبل از ظهر امروز دوشنبه پانزدهم دی ماه صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مدیرکل دیوان محاسبات استان از سد مخزنی عمارت در شهرستان گرمی

قبل از ظهر امروز دوشنبه پانزدهم دی ماه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل، مدیرکل و کارشناسان دیوان محاسبات استان و فرماندار شهرستان گرمی به همراه معاونین و کارشناسان شرکت آب منطقه ای اردبیل از سد مخزنی عمارت در شهرستان گرمی بازدید کردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سد عمارت گفت: خوشبختانه روند تکمیل مراحل پایانی سد عمارت با همت و تلاش تمامی عوامل شرکت و پیمانکار در حال انجام است و انتظار داریم با حمایت مسئولین استانی و شهرستان گرمی، شاهد بهره برداری به موقع در زمان تعیین شده باشیم.

مهندس عباس جنگی مرنی افزود: با پیگیریهای مسئولان ارشد استانی و مدیران ارشد وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای اردبیل، فاینانس داخلی از محل ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل سد عمارت اخذ گردیده و مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال زیر از اعتبارات ملی برای تملک اراضی و تکمیل سازه این سد، تخصیص داده شده است و تملک بخشهایی از اراضی مخزن سد و اقدامات سازه ای در سد درحال انجام می باشد و پیگیری لازم توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل برای تامین بقیه منابع مالی مورد نیاز برای اتمام سد عمارت انجام می شود.

وی پیشرفت فیزیکی سد عمارت را حدود 94 درصد عنوان کرد و تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص به موقع منابع مالی فعالیت های مختلف در سد که در حال انجام است، سرعت بگیرد و با بهره برداری از سد بخش عمده ای از مشکلات کم آبی در منطقه مرتفع گردد.

مهندس جنگی مرنی اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای خدمت به مردم منطقه و کنترل منابع آب های سطحی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و برنامه جامع برای تامین آب در بخش های مختلف برای تمامی بخش ها را تدوین کرده و طبق سند در اختیار نهادهای بالادستی قرار داده است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز در این بازدید با قدردانی از اقدامات شرکت آب منطقه ای اردبیل برای تداوم فعالیت ها در پروژه های بخش آب استان گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل همت و تلاش مضاعفی در طول یکسال گذشته برای به نتیجه رسیدن پروژه ها از خود نشان داده است که جای تقدیر دارد.

دکتر سید محمد اسحاقی کلور اظهار داشت: دیوان محاسبات استان به دنبال کمک به دستگاههای اجرایی استان جهت خدمت رسانی به مردم است و همواره حمایت های ما از ادارات برای بهره مندی مردم از خدمات تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بی شک همراهی و همکاری مسئولین برای تداوم فعالیت های عمرانی به نفع مردم است و خدمت به مردم نیازمند همدلی همه ماست تا مردم از تلاشهای شبانه روزی مسئولین بهره مند شوند و این خدمات را در زندگی خود لمس کنند.

دکتر اسحاقی کلور با ابراز رضایت از روند تکمیل پروژه سد مخزنی عمارت گرمی تصریح کرد: همت و تلاش شرکت آب منطقه ای اردبیل در تکمیل سد مخزنی عمارت ستودنی است و دیوان محاسبات استان یاریگر شرکت آب منطقه ای اردبیل برای به نتیجه رسیدن پروژه ها است.

نماینده مجری طرح سد مخزنی عمارت نیز در این بازدید از عملیات اجرایی برای تکمیل احداث سد عمارت خبر داد و گفت: اقدامات تکمیلی سد عمارت در جبهه های مختلف با جدیت در حال انجام است و تداوم دارد و فعالیت ها تا بهره برداری از این سد توسط شرکت آب منطقه ای استان اردبیل ادامه دارد.

مهندس سیدنادر زکوی با اشاره به انجام عملیات حفاری و تزریق (پرده آب‌بند) به طول بیش از 7 هزار متر افزود: عملیات بتن ریزی در گالری‌های دسترسی، سرریز دهانه آبگیر تخلیه تحتانی، بتنهای ثانویه دریچه های برج آبگیر به حجم تقریبی 2000 مترمکعب انجام گرفت.

وی با اشاره به انجام عملیات اجرایی در ساختمان‌های بهره‌برداری و اتاق کنترل دریچه‌های سرویس اضطراری در این سد تصریح کرد: خاکبرداری و تثبیت پی حوضچه آرامش شیرخانه، قطعه 3 جاده دسترسی و محوطه ساختمان بهره برداری در حدود 6 هزار و 500 مترمکعب و عملیات خاکریزی در محل فونداسیون کانال خروجی شیرخانه در حدود 2 هزار مترمکعب از دیگر فعالیتهای هفته های اخیر و روزهای آتی در تکمیل سد عمارت است.

مهندس زکوی با اشاره به کارهای فلزی اخیر در این پروژه نیز اظهار داشت: نصب پل فلزی حلوا دره به وزن تقریبی 80 تن، ساخت نرده های تاج به وزن تقریبی 25 تن، آماده سازی تیرهای فلزی سقف برج آبگیر به وزن تقریبی 15 تن و میلگرد گذاری بتنها حدود 160 تن را از جمله این اقدامات می باشد.

گفتنی است در پایان مدیرکل و کارشناسان دیوان محاسبات استان از بخش های مختلف در حال کار سد مخزنی عمارت بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 2461
  تاریخ خبر : 1399/10/15
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/10/15
 رئیس اداره روابط عمومی
 2370
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 63
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 18,664
  • بازدید دیروز : 10,759
  • کل بازدید : 9,466,577
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/05 18:46:24
  • شناسه IP شما : 3.142.200.226

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045