|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو برگزار شد؛

آئین اختتامیه جشنواره ورزشی «جام اتحاد و همدلی» صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد

با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار اردبیل و مدیران و جمعی از کارکنان صنعت آب و برق استان آئین اختتامیه جشنواره ورزشی «جام اتحاد و همدلی» صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در این مراسم با قدردانی از برگزاری این جشنواره ورزشی در استان اردبیل اظهار داشت: توجه به توانمندی روحی و جسمی کارکنان هموراه مدنظر دولت است و با برگزاری این جشنواره ها می توان به اهداف ارتقا سلامت جسمی کارکنان کمک نمود.

کاظم دبیر با بیان اینکه امسال به مناسبت های مختلف برگزاری مسابقات ورزشی در سطح کارکنان دستگاههای اجرایی عملیاتی شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در این مسابقات کارکنان دستگاههای اجرایی با انگیزه حاضر شده اند و مسابقات را با رونق هرچه تمامتر برگزار نموده اند.

وی از حمایت دولت از ورزش در بین کارکنان دستگاههای اجرایی به منظور ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی آنها خبر داد و افزود: ما معتقدیم با برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی در بین کارکنان علاوه بر ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان، می توانیم به سطح کارآیی و توانمندی های کاری کارکنان نیز کمک کنیم.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو نیز در این مراسم ضمن قدردانی از برگزاری مسابقات و جشنواره های فرهنگی ورزشی در بین کارکنان صنعت آب و برق گفت: وزارت نیرو توجه ویژه ای به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین کارکنان صنعت آب و برق کشور دارد و همه ساله برنامه ریزی مدونی در این خصوص انجام می دهد.

مالک حسین زاده وزارت نیرو را در توجه به امر ورزش پیشگام خواند و ارائه خدمات بهینه آب و برق به مردم را منوط به سلامت جسم و جان نیروی انسانی دانست و اظهار داشت : ۹ شاخص از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران صنعت آب و برق با مدنظر قراردادن منویات و بیانات مقام معظم رهبری به امر ورزش می باشد .

وی تصریح کرد: اگر دنبال بهره وری بالا و خدمت رسانی مناسب به مردم هستیم باید نیروهای دستگاههای اجرایی افرادی سالم، بانشاط و پر تحرک باشند و به دور از بیماری ها با انگیزه بالا به مردم خدمت کنند و این مهم با ورزش ممکن می شود.

حسین زاده تصریح کرد: پشت میز نشینی و نداشتن تحرک بدنی بلای جان کارکنان دولت شده و در سنین بالاتر و دوران بازنشستگی پیامدهای ناگواری دارد و سلامت آنها را به مخاطره می اندازد لذا بایستی با ایجاد انگیزه در میان کارکنان دولت بتوانیم به سلامت جسمی آنها کمک کنیم.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو یادآورشد: اگر کارکنان صنعت آب و برق در دوران خدمت به فکر سلامت خود نباشند آسیب جدی روحی و جسمی خواهند دید و حتما بهره وری و کارآیی آنها نیز کاهش یافته و با ییامدهای زیادی مواجه خواهند شد لذا وظیفه داریم به تقویت سلامت کارکنان دستگاههای اجرایی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه های انسانی اهمیت دهیم.

حسین زاده همچنین با ابراز تاسف از پایین بودن سرانه ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون سرانه ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل حدود یک متر است که 3 متر پایین تر از میانگین کشوری است و مدیران صنعت آب و برق استان باید در این زمینه بیشتر تلاش نمایند.

وی عنوان کرد: شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در سالجاری بیش از 28 دوره مسابقات مختلف ورزشی را به میزبانی استانهای مختلف برگزار نموده است که 16 دوره این مسابقات برای آقایان و 12 دوره برای بانوان برگزار شده است.

دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ورزش این صنعت در سطح استان گفت: بیش از 800 نفر از 2 هزار نفر کارمند صنعت آب و برق استان اردبیل به صورت فعالانه ورزش را دنبال می کنند و در 10 رشته ورزشی سازمان یافته حضور دارند.

کریم قرایی افزود: جشنواره ورزشی کارکنان صنعت آب و برق استان اردبیل در 10 رشته ورزشی شامل فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، کوهنوردی، تنیس روی میز، تیراندازی، شطرنج، شنا، دارت و بدمینتون با مشارکت بیش از 700 نفر از کارکنان صنعت آب و برق استان در یک ماه گذشته برگزار شد.

وی با قدردانی از همراهی مدیران صنعت آب و برق استان در برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان اظهار داشت: برگزاری این گونه مسابقات و جشنواره های ورزشی کمک بزرگی در ارتقای انگیزه کاری و سلامت جسمی و روحی خواهد گذاشت.

قرایی همچنین با اشاره به تدوین راهبردهای برنامه عملیاتی ورزش صنعت آب و برق استان گفت: ارتقای سطح سلامت جسمی و بهبود سبک زندگی و تندرستی همکاران، ارتقای تعاملات اجتماعی و سطح فرهنگ مشارکت همکاران، توسعه فضاهای ورزشی و تمهید امکانات ورزشی، توسعه همه جانبه برنامه های ورزشی همگانی، ارتقای سطح توانمندی و مهارت مدیران و کارشناسان و توسعه همه جانبه برنامه های ورزش قهرمانی را جزو 6 راهبرد اصلی حوزه ورزش در صنعت آب و برق عنوان کرد.

دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل همچنین با اشاره به توجه جدی به توسعه ورزش در بین همکاران و خانواده آنها در صنعت آب و برق استان اردبیل خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از 815 نفر از همکاران و خانواده آنها در رشته های مختلف ورزشی در قالب فعالیت های تابستانی در سالجاری شرکت نمودند.

وی در پایان با اشاره به وجود سالن ها و زیرساخت های مهم ورزشی برای جذب همکاران و خانواده آنها به ورزش اظهار امیدواری کرد با توجه ویژه مدیران صنعت آب و برق استان و تخصیص منابع مالی مناسب از سوی وزارت نیرو شاهد توسعه اماکن ورزشی در استان باشیم.

در پایان این مراسم از منتخبان رشته های مختلف ورزشی در جشنواره ورزشی «جام اتحاد و همدلی» در بخش های مختلف صنعت آب و برق تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 3735
  تاریخ خبر : 1402/12/17
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/12/17
  اداره روابط عمومی
 189
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 61
  • بیشترین بازدید همزمان : 529
  • بازدید امروز : 10,423
  • بازدید دیروز : 21,231
  • کل بازدید : 9,479,567
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/08 08:22:53
  • شناسه IP شما : 3.144.86.138

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : اردبیل، میدان ارتش، شرکت آب منطقه ای اردبیل
  • کدپستی : 5619667691
  • تلفن : 3-33710001-045
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : ardabil[at]arrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 33714815-045