راهنمای استفاده از سامانه ویدیو کنفرانس شرکت آب منطقه ای اردبیل
لینک جلسات :
نام جلسه
|
لینک ورود |
جلسات معاونت برنامه ریزی
|
Barnamerizi |
جلسات معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی
|
Finance |
جلسات معاونت طرح و توسعه
|
Tarh |
جلسات معاونت حفاظت و بهره برداری
|
Hefazat |
کمیته راهبری (طرح های تحقیقاتی)
|
Tahghigat |
جلسات امورات تابعه
|
Branches |
نرم افزارهای مورد نیاز :
نام نرم افزار
|
توضیحات
|
لینک دانلود
|
نرم افزار Adobe Connect
|
نسخه ی مستقل از مرورگر (standalone)
با این نرم افزار یک آیکون برای ورود به جلسه در دسکتاپ کامپیوتر شما ظاهر میشود.
|
دانلود
|
نرم افزار Google Chrome
|
مرورگر گوگل کروم (با توجه به نسخه سیستم عامل خود 64 یا 32 بیت را دانلود و نصب نمائید) |
دانلود 64 بیت
دانلود 32 بیت
|
نرم افزار Adobe Flash Player
|
نمایش فایل فلش در ویندوز و مرورگر
نرمافزاری برای مشاهده فایل های چندرسانهای، اجرای برنامه های اینترنتی، ویدئو ، صدا و محتوای ایجاد شده بر روی پلتفرم ادوبی فلش
|
دانلود
|
توضیحات :
- پس از اطمینان از فراهم بودن کلیه مقدمات نرم افزاری ( نصب نرم افزار های مورد نیاز ) و سخت افزاری ( نصب دوربین و میکروفن ) برای ورود به جلسه، از جدول اول لینک جلسه مورد نظر را انتخاب کنید.
- پس از انتخاب لینک جلسه مورد نظر ، در صفحه ی ورود به صورت میهمان و با درج نام و نام خانوادگی ( به صورت لاتین ) و کلیک بر روی کلید " Enter Room " وارد جلسه شوید.

فعال کردن وبکم : در صورت استفاده از کامپیوتر رومیزی برای استفاده از این امکان، داشتن وب کم ضروری است. ( نصب شده در کامپیوتر مدیران و روسای امورات منابع آب ) و در صورت استفاده از لپ تاپ، میتوانید از وب کم موجود بر روی لپ تاپ استفاده کنید.
جهت فعال نمودن تصویر خود در جلسه بر روی دکمه Start My Webcam کلیک کنید:
