رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای اردبیل خبر داد؛
مهندس رزاق علیپور تصریح کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک در جامعه، تسهیل امور مردم و تکریم ارباب رجوع و با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان، درگاه خدمات الکترونیکی شرکت آب منطقه ای اردبیل ایجاد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: در این درگاه الکترونیکی تمامی 99 خدمت ابلاغی از طرف شرکت مدیریت منابع آب ایران در شرکت آب منطقه ای اردبیل بصورت الکترونیکی و تعاملی و تراکنشی ارائه می گردد.
مهندس علیپور افزود: متقاضیان خدمت از شرکت آب منطقه ای اردبیل می توانند بدون مراجعه حضوری به ستاد و یا ادارات منابع آب شهرستانها، نسبت به ثبت درخواست خود در وب سایت شرکت به آدرسwww.arrw.ir ، درگاه خدمات الکترونیکی، اقدام نمایند.
رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار داشت: درخواست متناظر با نوع خدمت مورد تقاضا و محل مورد نظر به کارتابل اتوماسیون اداری مدیر یا مسئول مربوطه در ستاد و یا ادارات منابع آب شهرستانها به صورت هوشمند ارجاع می یابد و در این لحظه کد پیگیری درخواست خدمت و مدت زمان پاسخگویی به درخواست، از طریق سیستم اطلاع رسانی پیامکی به متقاضی ارسال می گردد.
وی در پایان عنوان کرد: متقاضی می تواند توسط کد پیگیری از تمامی فرآیند گردش درخواست خود با خبر شود و در نهایت مدیران و مسولین مرتبط با نوع خدمت درخواستی، نیجه نهایی انجام خدمت را از طریق وب سایت شرکت به متقاضی اطلاع می دهند. این درگاه قابلیت درج اسناد به درخواست را هم دارا می باشد و در صورت نیاز متقاضی می تواند اسناد مورد نظر را نیز ضمیمه درخواست کند.